Vine barza ... cu o prajitura


Am lipsit mult, de data asta mult prea mult. Am tot incercat sa imi fac timp pentru o postare cu vesti noi si dulci, dar a trecut timpul prea repede si m-am trezit ca e luna iulie.

De cand ne-am "citit" ultima data aici, s-au schimbat foarte multe lucruri in plan personal, asa ca totul s-a schimbat si s-a reorganizat. Asa cum ati citit in titlul postarii: vine barza!!! Vine desigur si cu o prajitura delicioasa, dar mai intai vine cu un bebe pufos :)

Au trecut in zbor de barza primele 16 saptamani si bebe s-a cuibarit bine, creste, se distreaza si ne face fericiti zi de zi. Mami creste si ea (desi nu chiar mult, deocamdata!), dar e mereu obosita, ametita, mofturoasa. E si pofticioasa din cand in cand, asa ca urmeaza sa stea mai mult prin bucatarie lunile viitoare :))

Am trecut prin toate etapele primului trimestru, dar cu toate astea am gatit constant, chiar daca uneori doar pt sotul meu. Am trisat si am mancat mai des in oras, preparate rapide sau usoare. Am fost si la mare cateva zile unde m-am rasfatat cu de toate :)

Incerc sa mananc cat mai echilibrat si sanatos. Printr-o minune prima la care am renuntat a fost cafeaua (desigur si alcoolul, dar nu eram oricum mare bautoare), in primele 3 luni nu am mancat aproape deloc carne, dar am mancat cirese cat pt 2 ani :)) E ciudat cum in cateva luni ti se schimba poftele si gusturile, cum nu iti mai plac chestiile care iti placeau si ajungi sa le iubesti pe cele pe care le ocoleai.

Nu imi lipsesc zilnic lactatele, fructele, legumele. Acum am revenit si la pofta de carnita, mananc dulciuri, inghetata, paine, chestii de rontaiala intre mese. Cel mai mult poftesc la acrituri, gen varza sau castraveti. Desi ma certasem cu ciorba intr-o vreme, ne-am impacat :))))

Noutati multe din bucatarie nu prea am, fiindca am tot gatit mancaruri simple sau clasice. Mi-a cam lipsit inspiratia si nu am mai facut nimic deosebit cu care sa va incant pe voi. Azi fac ardei umpluti, mancarea mea preferata de vara :)

Am facut totusi in weekend o prajitura delicioasa, cu branza si visine. Va las poza sa o savurati si sper sa ajung repede si cu reteta.

In rest, am reusit sa fac dulceata de visine, desi a fost un test de rabdare sa scot samburii din 3 kg si ceva de visine. Probabil ca voi face dulceata din alte fructe, dar as prefera ceva fara samburi sau cu samburi mari, usor de scos :)

In gradina am si anul acesta rosii (chiar azi am mancat 2 rosii delicioase), castraveti, am avut multa mazare pe care am cules-o si am congelat-o, am fasole pastai, ardei iuti, morcovi, ceapa, usturoi si putine verdeturi aromatice. Gradina mea e mai neingrijita anul asta. Se vede ca mi-a lipsit energia. Am mare noroc cu mama care vine mereu si ma mai ajuta sa o mentin. Am avut in gradina si coacaze rosii si negre si putina zmeura galbena.

Sper ca eu si bebelusul sa fim mai activi in urmatoarele luni si sa va aducem bunatati noi din bucataria noastra. Sau macar sa il convingem pe tati sa mai faca el cate ceva bun pentru noi :)

Va pup cu drag si sper sa nu mai lipsesc asa de mult!! Sa aveti o vara de vis!!

4 Response to "Vine barza ... cu o prajitura"

  1. Laura says:

    Multumim!😄 sarcina usoara si multa sanatate!

    Danutza says:

    Multumesc! :*

    Adelina says:

    Felicitări pentru bebe! Naștere ușoară!

    Danutza says:

    Multumesc mult! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.